Komentarze

Ogłaszam wszem i wobec że żeby napisać komentarz nie trzeba być zalogowanym , a ni nic, wystarczy tylko napisać, piszcie co myślicie i jeżeli macie jakieś pytania, na pewno odpiszę.

czwartek, 20 sierpnia 2009

Wróciłam

Dobra, już wróciłam. A wyjeżdŻam we wtorek .. Super ! Moja host rodzina chyba mnie uważa za jakąś świruskę bo wysłałam im przez przypadek chyba z 10 email o tej samej treści. A zaraz muszę iść i kupić im jakiś prezent. Myślicie że co by było odpowiednie? Bo nie mam pomysłu, znaczy oczywiście mam, ale możee znajdzie się jakiś lepszy bo moje zamiary narazie są takie :
Album o Polsce po Angielsku ( nie jest to zbyt oryginalne rozwiązanie)
Torcik Wedlowski i Bombonierkę z obrazem Jana Matejki a czekoladki są z różnnymi Polskimi postaciami jak np. Kochanka Napoleona Bonaparte; Pani Walewska...
No i coś z Cepeli, tylko nie wiem co
I jakiś film Polski tylko nie piracki, po angielsku oczywiście.
A i odp. na pytanie :
Gdybym nie pojechała to do której poszłambym teraz klasy w polskiej szkole :
Do 3 gimnazjum ; ).
Kończe bo muszę zacząć się rozpakowywać i zapokowywać . A tak pozatym to w Hiszpani było super i przywiozłam całą szafę nowych ciuchów bo Zara jest tam bajecznie tania !

2 komentarze: