Komentarze

Ogłaszam wszem i wobec że żeby napisać komentarz nie trzeba być zalogowanym , a ni nic, wystarczy tylko napisać, piszcie co myślicie i jeżeli macie jakieś pytania, na pewno odpiszę.

wtorek, 28 lipca 2009

Arizona

Jakiś miesiąc temu umieściłam ogłoszenie na grono.pl w gronie USA że szukam rodziny i dziś dostałam wiadomość od kobiety która jest u swoich przyjaciół w Arizonie i zapytała czy ogłoszenie jest nadal aktualne bo jeżeli tak to mogłaby się ich zapytać. Odpisałam jej że jak najbardziej i czekam teraz na odpowiedź bo muszę ją dostać szybko zanim przydzielą mi czwartą rodzinę. Rodzina to młode małżeństwo z dwójką dzieci w moim wymarzonym stanie ARIZONA. Znaczy to jest jeden z moich wymarzonych stanów poza : Nevada, NY, ogółem cała Nowa Anglia, Colorado, oczywiście California,Hawaje, Floryda, ale przecież nie będą robiła sobie nadzieji na całoroczne wakacje, Oregon, Waszyngton, Luizjana i Teksas, ale niech się dzieję co się chce. Mogę i do Wisconsin pojechać i nawet do Alabamy (ale wolałabym nie ) wszystko mi jedno, chcę tylko wiedzieć gdzie ! I nie mogę się doczekać odpowiedzi od tej dziewczyny. A wogóle jeżeli właśnie czytasz tego bloga i okazję się że znasz kogoś kto chciał by exchange student to weź napisz jak najszybciej. Help !

1 komentarz:

  1. Gdzie dokładnie umieściłaś to ogłoszenie na Gronie ? Ja też nie mogę znaleźć rodziny. Pzdr. Tymon. | usa-dreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń