Komentarze

Ogłaszam wszem i wobec że żeby napisać komentarz nie trzeba być zalogowanym , a ni nic, wystarczy tylko napisać, piszcie co myślicie i jeżeli macie jakieś pytania, na pewno odpiszę.

niedziela, 1 listopada 2009

Halloween










 
 
 
 
Wczoraj bylo halloween. W życiu nie zjadlam tylu cukierkow. Ten weekend byl chyba najlepszy, pozatym mial 4 dni bo w czwartek i piatek byla jakas konferencja nauczycieli i no school. Wiec w czwartek bylam w green bay, w piatek bylysmy jak zwykle na kreglach z Ola a potem pojechalysmy do Haunted house z Val (koordynatorka) i innymi dziewczynami z wymiany. Bylo nas chyba z 12 a ten dom byl naprawde straszny i wielki a pozatym byl w nawiedzonym lesie i stalismy w kolejce jakies 2 godziny w tym lesie i ci straszni ludzie nie chcieli się od nas odczepic. Ciągle latal facet z pila elektryczna i ludzie bez twarzy, kosciotrupy itp , ale to bylo naprawde straszne. Dom byl calkiem fajnym ciagle wrzeszczalysmy i poznalam duzo ludzi z wymiany a potem pojechalismy z Hanna i Jasmine(dziewczyna z niemiec) i Val do banku by użyc bankomat o pólnocy co bylo dosc zabawne. Nastepnego dnia o 8 rano pieklam halloweenowe ciasteczka, niestety nie mam zdjecia ale byly cudowne. moze uda mi sie zrobic z resztki. A o 10 pojechalam z Val, Hanea-ah (Koreia) , Jasmine (niemcy) i Danielle( Meksyk) na zakupy bo potrzebujemy zimowe rzeczy bo robi się zimno. Ja kupilam miedzy innymi jesienna kurtke wiec Val byla zla. Potem pojechalysmy do Burger Kinga i wrocilismy do Kewaunee. A moze dodam ze Daniella i Jasmine nie sa z Kewaunee ( gdzie meiszkam ) ale byly trick-or-treating z Hanea-ah a raczej na poczatku bo potem dolaczyly sie do nas. Ja bylam trock or treating z Natalia (brazylia) Ola, jej dwie mlodsze host siostry i Erick i Danny z naszej szkoly. A potem wszyscy pojecha;lismy do mnie ogladac horrory; "Mózg który nie chcil umrzec" cos tam o Zombii i jeszcze jeden bardzooo bardzo stary i smieszny bo efekty specjalne to tam za dobre nie sa. A potem wszyscy pojechali a jak ogladalam maraton Rodziny Adamsow. No to na tyle a teraz musze konczyc i odbrobić lekcje. A i dodam że mialam byc vampirem ale moje zeby mi nie pasowaly wiec bylam martwa księzniczką ; D.
Posted by Picasa

3 komentarze:

  1. ja nie wiem sara tyjesz w oczach ;p jak ty sie w Polsce pokazesz za duzo fast fooda wpierdzielasz

    OdpowiedzUsuń
  2. coś ci się chyba pomyliło

    OdpowiedzUsuń